Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с задно окачване на Алфа 166.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с задно окачване на Алфа 166.

    Здравейте колеги.

    Днес вдигнах колата на подемник да си я проверя и се оказа че втулките и тампоните на задните 2 долни носача са се разбили. Имат доста големи луфтове. Попитах за нови тампони и втулки, но ми казаха че не се предлагат, единствено целият носач. Цената му е 350лв. Бях чул, че този проблем се решавал с някакви втулки от Мерцедес и тампони, но незнам точно какви. Ако някой сподели с малко по-подробна информация как точно става, какви са точните части които трябва да се купят ще съм доста благодарен. В смисъл, някак си е тъпо да дадеш 700лв за две железа, при положение че някакви си 2 тампона и някакви втулки са се счупили. Но ако няма друга възможност ще се купуват, досега не съм се стискал за такива неща, но този път се ядосах на тези Благодаря предварително.

    Поздрави
    Under 400bhp makes baby jesus cry.
    (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

  • #2
    Втулките са от очиларка мисля, отиваш в някой магазин за немски коли и казваш скърцащи втукли за очиларка, повечето продавачи веднага ще те разберат. Иначе тампоните май е най-добре да са полиуретанови. Ако имаш проблем с намирането пиши едно лично в понеделник да измислим нещо
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • #3
      Имам същия проблем но и шарнирите са заминали, но на мен ми обявиха цена по 500лв парчето, и се чудя за някакъв алтернативен вариант, примерно като полиуретан. Нека ако има някой по-запознат да сподели в темата
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
        Имам същия проблем но и шарнирите са заминали, но на мен ми обявиха цена по 500лв парчето, и се чудя за някакъв алтернативен вариант, примерно като полиуретан. Нека ако има някой по-запознат да сподели в темата
        Шарнири на задния носач ?
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #5
          За тампоните на задните носачи търсете обявата на колегата Ферарист има ги на много добра цена.За втулките които са в шенкела търсете от мерцедеса намират се на същото място и при него.Наричат се УНИБАЛИ някои им викат лагер втулки.продават се по повечето магазини на цена 10-15 лева за брои!
          5 Ланчии зад гърба си!
          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

          Comment


          • #6
            За съжаление, това което се е разбило, не може да се подмени с тези маслени втулки от Мерцедес. Тези втулки, които са се разбили при мене , са не от към колето (шенкела), а са на самите носачи, там където се доближават от вътрешната страна, под резервоара горе долу. Та нестава, днес поръчах 2 нови носача, да си я направя както си му е реда. TRW са, по 325лв. парчето с отстъпка иначе казаха че са по 345лв. Ще използвам момента и да сменя всички тампони отзад както и разни втулки, общо взето всеки детайл, по който има осезаемо натоварване. Отпред всичко е бетон, което наистина ме успокоява, но ме и изненадва, все пак тия наши пътища, какви лунни пейзажи са!!! А да, обажда се и един преден лагер главина, майсторите казаха че можел още много да кара, но аз и него казах да сменят, така и така колата ще е при тях няколко дни. Марката не я помня, но цената е 250лв. комплект за ляво колело. Също така поръчах и всички маншони да ми сменят , както и тези от вътрешната страна на полуоските. Ня къде около 70-80лв. казаха че струват всички + тези за каретата. А и долен тампон на мотора, 80лв. че нещо беше поумекнал, то тоя "пауър" хихихи. Общо взето около 1300лв. оставих, но поне сега знам че всичко е перфектно отдолу. Благодаря за помоща колеги, но при мене за жалост втулките се оказаха другите, които не се сменят по начина, по който казахте.

            ПС: В сервиза имаше една S6 -ца 4.2 V8. Дадоха ми да я покарам днес, била служебна на управителя. Факкк, как тегли тоя кораб!!!! Много приятно изненадан останах от quattro системата на Ауди S6. Доста по-настроена е от обикновенните 6-ци. Мисля, че знам каква ще бъда следващата кола )))

            Поздрави
            Under 400bhp makes baby jesus cry.
            (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

            Comment


            • #7
              Е, за такава S6 4.2 V8, едва ли ще се намери някой да каже нещо лошо , но каква ли ще е цифрата при нея, аналог на 1300 лв за доста неща по окачването.....
              sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

              Comment


              • #8
                Колега миисля че си се охарчил неправомерно с тези носачи,по горе писахме че ферариста ги продава по 26 лева парчето,сигурен съм че колата ти се нуждае от други по-важни неща,но важното е ти да си доволен.Клиента винаги има право!Не се впечатляваи на тази отстъпка от 20 лева която са ти направили.....Печалбата им е доста повече.Не искам да те отчаивам но и тези маншони сега които ще смениш няма да изкарат колкото оригиналните ти!
                4,2 мотора на ауди тегли здраво ....само за сверка 2 странични огледала предна и задна броня и две задни гърнета на S8 5,2 ....струват малко над 11 хиляди лева
                Наи важно е парите да се харчат и клиента да е щаслив.Кеф цена няма поздрави и без лоши чуства!
                5 Ланчии зад гърба си!
                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                Comment


                • #9
                  Прав си по принцип колега, но както казах предпочитам да плащам и да се грижат за автомобила ми, понеже нямам много време да се занимавам с тези неща. Общо взето досега не съм се стискал да дам такива суми по колата, и този път не го направих. Разбира се че ако имаше вариант тези неща да ми струват 500лв. не бих се поколебал да пробвам, но в случая се оказа че нестава, а и понеже е в оторизиран сервиз, хората казаха че не им се занимава да правят "клъцни срежи", което е ясно понеже тая 4-ри цифрена сума я оставям при тях а, не в моя джоб. Общо взето нали знаете, всеки си преследва интересите.

                  Поздрави
                  Under 400bhp makes baby jesus cry.
                  (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                  Comment


                  • #10
                    Всъщност аз не можах да разбера защо не са могли да сменят само тампоните и аз правих задницата-2 унибала и 2 тампона и заспа колата,преди това бях сменил и тампоните на щангата,сега трябва да я водя да реглаж,защото като улегна има мааалко по-голямо разкрачване от дясната страна,ще видим какво ще стане.Но я гледахме пак и всичко изглежда здраво на подемника.
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • #11
                      Колега, гледах като ми правиха задницата и мисля, че там няма к`во да "уляга". При мен разкрачването се оправи само с унибалите.
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #12
                        Ми като я взех гумите бяха перпендикулярни на асфалта,сега има пак лек наклон като от дясно е малко по-голям,не съм я карал на реглаж още и незнам дали не е от това.Но пак казвам като е на подемника я гледахме пак отдолу и няма нищо разбито,може би трябва да се види като има натоварване в/у тампоните,а не когато гумите висят.
                        Alfa 155 1.7,1.8 ex
                        Alfa 166 2.4 3 ex
                        155 1.8 MY 95 sport

                        Comment


                        • #13
                          Колега, според мен тая кола не може да държи пътя ама хич! Пробвал ли си да я "настъпиш" на завой с леки бабунки. `щот аз след първия реглаж на задницата за малко не направих трета тръба на тунела при Дупница - смяна на стенда и ся си джиткам със 160 през правилната тръба
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #14
                            Ми държи си,и на кръгово съм я пробвал и на десни широки и на леви широки завои с газ в завоя,ще видим след реглажа как ще се получат нещата.
                            Alfa 155 1.7,1.8 ex
                            Alfa 166 2.4 3 ex
                            155 1.8 MY 95 sport

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                              Всъщност аз не можах да разбера защо не са могли да сменят само тампоните и аз правих задницата-2 унибала и 2 тампона и заспа колата,преди това бях сменил и тампоните на щангата,сега трябва да я водя да реглаж,защото като улегна има мааалко по-голямо разкрачване от дясната страна,ще видим какво ще стане.Но я гледахме пак и всичко изглежда здраво на подемника.
                              Разкрачването не се регулира колега, да знаеш
                              166, 2.4 JTD'00

                              Comment

                              Working...
                              X